Handelsbetingelser hos Lad det strutte I/S

Generelle oplysninger

Lad det strutte I/S

Nyropsgade 15, 4. tv.

1602 København V

CVR nr.: 43693468

Email: info@laddetstrutte.dk

 

Priser

Hos Lad det strutte I/S er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

 

Betaling

Lad det strutte I/S modtager betaling med MobilePay, Bankoverførsel og kontanter.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. 

 

Levering

Lad det strutte I/S tilstræber at afsende ordrer inden for 3 hverdage. 

Vi sender til hele Danmark. Fragtpris er 50 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med GLS.

 

Der leveres varer alle ugens hverdage.

Køber du et af vores allerede lavede produkter, sendes det inden for 3 hverdage efter betaling.

Bestillingsarbejde vil blive lavet og sendt inden for 2-3 uger.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Lad det strutte I/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Lad det strutte I/S

Nyropsgade 15, 4. tv.

1602 København V

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret på købte varer.



Afhentning på adresse

På vores webshop/Instagam er det muligt at vælge at afhente vores produkter på vores adresser i Kbh K og Kbh S. På denne måde er det muligt at reservere en vare online, for derefter at afhente varen fysisk. Da varen afhentes i vores butik, så gælder samme vilkår, som når du handler fysisk i vores butik.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside eller Instagram, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om hvad du har købt

 

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Lad det strutte I/S. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@laddetstrutte.dk